STILLINGSOPSLAG SOME- & KOMMUNIKATIONSANSVARLIG

Har du en passion for at arbejde med sociale medier, kommunikation og content creation, og kunne du tænke dig at prøve kræfter med marketing og digitalisering i advokatbranchen? Så har du lige nu mulig-heden for at blive en del af vores fantastiske team som SoMe- og kommunikationsansvarlig hos Assecca Advokater.

Du vil få muligheden for at anvende din kreativitet, skriftlige kommunikationsevner og æstetiske sans, når du skal stå i spidsen for Assecca Advokaters sociale medier og hjemmeside. Her vil du kunne udleve dit fulde potentiale, få masser af indflydelse og have rig mulighed for at udvikle dine kompetencer indenfor branding og onlinemarkedsføring, når du skal være med til at iværksætte og implementere Assecca Ad-vokaters kommunikationsplan for at fremme vores digitale synlighed.

Assecca Advokater er et moderne advokatkontor stiftet i efteråret 2022, som i dag består af henholdsvis en advokat, en advokatfuldmægtig og en studentermedhjælper, der alle beskæftiger sig med familie- og arveretten og bolighandler. Du vil derfor få en særegen mulighed for at bidrage til en virksomhed i vækst, hvor vi er digitale, idérige og passionerede omkring virksomhedens udvikling, online tilstedeværelse og optimering af arbejdsgangene.

Vi kan tilbyde en varieret hverdag, hvor du vil blive udfordret med mange forskelligartede arbejdsopgaver og have rig mulighed for at få indflydelse på arbejdsgangen, hvor dine arbejdsopgaver primært vil bestå i at kreere relevant og fængende indhold til vores sociale medier, såsom LinkedIn, Facebook og Instagram, ligesom du vil få ansvaret for den løbende opdatering af nyheder på vores hjemmeside.

Måske du er i gang med, eller har færdiggjort, en videregående uddannelse indenfor kommunikation eller marketing, eller måske du bare brænder for at lave content til sociale medier. Det vigtigste for os er blot, at du har erfaring, kan bruge Office-pakken og Canva, eller har mod på at lære det.

Vi giver dig frihed til at udvikle idéer, skabe en genkendelig online tilstedeværelse, indsamle gode historier og producere kreative og involverende opslag, så du kan være med til at skabe vores online identitet. Det er derfor en vigtig del af arbejdet, at du er dygtig skribent med et godt øje for detaljen og hvad der funge-rer visuelt, ligesom det vil være en fordel, hvis du har erfaring med SEO, så du kan optimere artikler og an-det materiale skrevet af vores jurister.

Vi forventer til gengæld, at du er flittig og kan arbejde på egen hånd, da vi har tillid til en selvstændig ar-bejdsgang med sparring og inddragelse undervejs. Det vil desuden være en fordel, hvis du har erfaring med at analysere fremdrift og interaktion på vores sociale medier og hjemmeside, så vi som team kan skabe værdifuldt content til omverdenen. Vi har en uformel omgangstone og gør en dyd ud af, at det skal være rart at gå på arbejde, men samtidig går vi ikke på kompromis med kvaliteten af vores arbejde.

Stillingen som SoMe Manager er estimeret til 14-18 timer ugentligt, typisk fordelt over på 2-3 hverdage pr. uge. Kontoret er beliggende under 5 min. gang fra DR Byen metro og vi foretrækker fysisk tilstedeværelse på kontoret. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer.

Ansøgningsfristen er den 10. september 2023 og samtalerne vil løbende blive afholdt på vores kontor i september måned. Ansættelsen er med tiltrædelse den 1. november 2023.

Har stillingen vakt din interesse? Så send din ansøgning og CV til advokat Lasse Plambeck på lp@assecca.dk. Telefonisk henvendelse kan ske på tlf.nr. 6917 1999.